.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قول وزیر ارشاد برای توبیخ سازمان حج


نماینده مردم اردبیل در خانه ملت گفت:سؤال من از وزیر ارشاد در مورد نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی در قرارداد سازمان حج با عربستان بود که به دلیل قول وزیر برای توبیخ کتبی رئیس این سازمان، از سؤال خود منصرف شدم.

به گزارش شمال نیوز منصور حقیقت‌پور در گفت‌وگو با  فارس با اشاره به انصراف خود از سؤال از وزیر ارشاد گفت: سؤال من از وزیر ارشاد در ارتباط با تخلفات صورت گرفته در سازمان حج و زیارت بود که رئیس این سازمان در قرارداد خود با عربستان سعودی در ارتباط با مراسم حج مرتکب آن شده و دستاوردها انقلاب اسلامی را نادیده گرفته بود.

وی افزود: در این قرارداد برگزاری مراسم وحدت میان مسلمانان، تبلیغ شیعه، حمایت از مردم فلسطین و مواردی از این قبیل جرم دانسته شده بود که اگرچه این مسأله اجرایی نشد اما قرارداد آن به عنوان یک سند باقی ماند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی  مجلس اظهار داشت: ما این موارد را به دفتر مقام معظم رهبری، وزارت اطلاعات و سایر بخشها اطلاع می‌دهیم تا ارگانهای مربوطه در جریان تخلف رئیس سازمان حج قرار بگیرند. اما به دلیل قول وزیر ارشاد مبنی بر توبیخ کتبی رئیس سازمان حج و زیارت من از سؤال خود از وزیر انصراف دادم و وزیر باید قول بدهد که در سال آینده این موارد تکرار نشود.

گفتنی است در ابتدای جلسه علنی امروز و در هنگام قرائت دستور کارها از سوی عضو هیئت رئیسه مجلس، اعلام شد که منصور حقیقت‌پور، نماینده اردبیل از سوال خود از وزیر ارشاد منصرف شده و به همین دلیل سوال از دستور کار مجلس خارج می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.